advert mobile only

E-sigaret ontploft als bom in broekzak man

Foto: © GFC Nieuws

GFC NIEUWS- Een man in Londen, Engeland, schrok zit rot toen een elektronische sigaret ontplofte in zijn broekzak.

Contractor Richard Bingham liep derdegraadsbrandwonden op aan zijn benen en blaren aan zijn handen toen hij probeerde om het apparaatje te verwijderen.

Gelukkig was hij op dat moment voor werkzaamheden in een ziekenhuis en konden de artsen heel snel handelen.

Volgens de artsen was de batterij van de e-sigaret in contact gekomen met sleutels in zijn broekzak en heeft dat gezorgd voor een ontploffing.

“Het leek alsof er een bom ontplofte in mijn broekzak”, vertelt Richard. “Mijn broek vloog in brand en ik probeerde om het apparaatje eruit te halen. Het personeel gooide water op me. Anderen probeerden mijn schoenen uit te trekken, zodat ze de broek konden verwijderen. Ik heb nog nooit zoveel pijn ervaren,” zegt hij.

Richard deelt zijn verhaal om andere vapers te waarschuwen.

Het bericht E-sigaret ontploft als bom in broekzak man verscheen eerst op GFC Nieuws.

< Terug Naar overzicht Lees origineel artikel >